….och det var vi också….Jobbade först lunch på Berns. Det var fullt ös men alla som arbetade var grymt taggade så det gick så otroligt bra. Tack alla ni.

Lite möten städades av och innan jag visste ordet av så satt jag på Bistro Berns och sippade på ett glas Cõte de Rhone och mumsade på en Chevre Chaud. Fick sällis av Järven… Efter ett tag dök min prinsessa upp och vi dundrade upp till restaurangen som heter Restaurangen.Påminn mig att jag ska öppna en skoaffär som heter Skoaffären. Originellt värre! Maten var dock supergod och mätta i magen gick vi och kollade in filmen ”Juno”. Hurra för den!

Dom var typ sexton år och hur coola som helst. Det var inte jag….när jag var sexton…Nu ska jag ladda litre Heroes och ta hand om den bästa hälften!

Godnatt….

    Bajs                          Chevre Chaud

Kommentera

