Hej där, jag har inte uppdaterat på länge. Förlåt. Ligger i Åsen och tänker på livet. I dag blev jag lite trött på livet eller mest bara på jobbet. Det går över snart och var nog inget särskilt egentligen. Tog ledigt i morgon och jag tror att det räcker med några dagar off så blir det bra. Igen. Gillar ju mitt jobb.

Jag var hemma och levde Svenne Banan liv i helgen. Skönt. Kollade Schlager och åt god mat och drack goda viner.

Fel låtar vann. DLS (det står för Den Lilla Snorungen) gick vidare och skickade ut min vän och mini Zlatan Micke M ut ur leken. Det var synd hans låt växte. DLSär ett fenomen som yours truly inte kan skriva under på. DLS motsvarighet fanns i Norge för ett antal årtionden sedan. Hon sjöng om ”MItt sommarlov” och blev kidnappad. Lika enerverande som DLS. KAn ingen kidnappa henne? Snälla, Christer…do it, please!? Så är vi av med bägge vinnarhemskingarna.

Nu till helgen jobbar jag som stängningshovmästare på Berns. Det innebär att jag missar Schlagern. Den är ju trots allt lite underhållande. Hoppas att Carola och Andreas går till andra chansen. Allt utom en direktbiljett till Globen vore ju ett fiasko men jag vill ändå inte vara utan dom.

Nu ska jag göra annat.

Peace

S

Kommentera

