Hej där, lördag. Äntligen är min älskade Sophie tillbaka hos mig. Hon kröp ner bredvid mig för en liten stund sen. Det ultimata uppvaknandet. Att skiljas är att dö en smula.Nu kan jag börja leva igen.

Alla som inte dansar är våldtäktsmän. Alla som inte tar den här låten på rätt sätt är våldtäktsmän.

ACO, tror att vi måste in med lite acnelösning inför hemma-VM.

Läste något roligt i en tidning: Hur kommer det sig att Jämtland Basket floppat den här säsongen trots storsatsning? Det har dom inte, inte om man läser tidningen upp och ner.

Tillfälllen när man som serviceidkare inte ska vänta sig dricks: Ursäkta men vart är närmaste bank?

Det regnar i Stockholm idag sjöng en ung Carola. Mm, idag regnar det. På tvären.

Mc Hammer sjöng Can´t touch this. Jo, Hammer det kunde man.

Bra jobbat ni som var på Berns igår. Personalen, bäst som vanligt. Gästerna, bäst på att äta och dricka. Det trodde jag inte en vecka innan lön i Januari. Tack.

Nu ska jag ta och starta upp the good old Samuel-machine och bege mig in mot staden.

I kväll kör vi igen!

Peace

S

 

 

En reaktion till “Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Kommentera

