Hej där, fredag. Jag har precis sagit upp mina klarblå. En ny dag, ett nytt tillfälle att göra gott. I Stockholm skiner solen idag. Har inte kollat temperaturen men det borde vara en så där 25 grader eftersom det är ganska tidigt och solen har inte hunit nå Zenit.

Hoppsan, har visst börjat att skriva i sömnen. Grått är vår huvudstads signum i dag. Man kan sleva upp himlen och äta den som grötfrukost.

 I dag stänger vi Berns. Nej, jag ska inte inte ut på en runda. Jobb jobb jobb. Någon måste ju göra det så att  ni andra kan har erat hoe-down.

Mina tankar går till Uno i dag och alla runt honom.

Peace

S

 

En reaktion till “Fredag!

  1. Jag ska också tänka på Uno idag och alla runt om… Annars längtar jag tills nästa fredag Sam,då vi ska bil så där sköna som bara vi kan….. Jobba inte ihjäl dig i helgen… Kramen hela långa helgen..

Kommentera

