RSS Flöde

fy fan!

Så här less blir jag när datorjäveln inte gör som jag vill. Nu måste jag ringa och be om hjälp i morgon. VAd jag hatar det. Är så värdelös på datorer. Pinsamt. I morgon är det jag som börjar en dator kurs….finns det ingen jävel som kan starta en datorkurs för oss som bara vill lära det coola grejjorna som dom gör på film. Lägga upp datorn på ett fik lite nonchalant och helt plötsligt så är hela FBI, CIA eller gud crackat.

Det skulle jag vilja kunna! Å så finns det snygga hackers i filmens värld (Tom Cruise i MI 1) men dom känns inte lika trustworthy som dom sunkiga (Jack Black i Behind enemy lines). Jag skulle vilja vara en snygg hacker.  Lite som i förbifarten säga.” Mitt namn är Hackspett, Hacker Hackspett.”

Vi hörs!

S

Ett svar »

  1. Du e ju en snygg basist. Räcker inte det?Köp dig en apple annars.Så slipper du Gill Bates krångelburkar.STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT! STEVE JOBS FOR PRESIDENT!STEVE JOBS FOR PRESIDENT! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!B.

    Svara

Kommentera

