Hej där, sitter sent en tisdagkväll och lyssnar på Pink Floyd. Snart är det jul. Om några timmar och min Sophie i från mig. Hon åker till Jämtland. Det kommer att dröja en vecka innan vi syns igen.

 ”Här ser man lite av henne”

Jag blir alltid lite nedstämd när vi skiljs åt. Nu lite mer eftersom det dröjer så länge innan vi ses igen. Alla som är eller har varit kär vet nog vad jag menar. I morgon blir det iaf en skön hotellfrukost på royal viking sen ska jag skynda mig allt jag kan så att veckan går fort……

Puss

S

En reaktion till “Pink Floyd gör mig vemodig

Kommentera

