Hej där,

om det är någon som undrar så ska jag berätta att min jul kommer jag att tillbringa i Linköping tillsammans med far, bror, Sanna och lilla Nils min gudabenådade brorson. Det ska bli härligt.

Annandagenska jag till Svensta och fira med min underbara svärfamilj och älskade Sophie! Hurra!

Vad vill jag då komma till?

Jo, idag är det kallare än isbjörnsstjärt i Stockholm och i Jämtland är det plusgrader…..What?

Det ska helst vara så att när man kommer till Östersund ska det vara minst minus tjugo grader. Själv ska man vara brun som en pepparkaka och lite som i förbifarten nämna:

”Fan, va kallt det är här, när jag åkte från Stockholm i morse så var det trettio grader varmt och sol.”

Nu är det tvärtom. HU!

                                              

 

 

Kommentera

