RSS Flöde

Copenhagen!

Hej där, så har en skön helg passerat revy i mitt och min älskade Sophies liv. Destinationen var Köpenhamn målet god mat, shopping och specialstudier i pölse, fadöl och lille en. Grymt skön helg således. Bodde på ett design hotell mitt i stan. Smutt. God mat och härliga människor. Köbenhavn är lite mer avslappnad än Stockholm, folket verkar ha lite mera tid över till vad som helst. Vi ska ju ha så förbenat bråttom i Tjockhult.

                                                               

Själva staden gav ett lite tyngre och dystrare intryck, kan ha varit vädret oxå. Shoppingen och utelivet var helt ok! Det som var bäst på hela trippen var dock sällskapet. Det spelar ingen roll vad vi hittar på jag och min Prinsessa. Resa eller hemma. Party eller myskväll. Allt som vi gör är så roligt. Sophie du gör mitt liv komplett och jag älskar dig!

Peace

S

 

Ett svar »

  1. Har de stängt Christiania? Där var de avslappnade kan jag tala om. Gjorde ett studiebesök där för ett par år sen. Det behövdes inga droger för att garva om man säger så. Tragiskt.

    Svara

Kommentera

