Hej där, de här killarna var mina idoler när jag var liten……

…….och det är dom nog fortfarande…

 

Hej då!

S

 

3 reaktioner till “Idoler!

  1. Hej!Jag ska följa ditt råd. Det hade säkerligen varit en kuligare kväll med en bastant basist vid min sida. Nån att dela upplevelsen med. Men sång, gitarr och bas. NÄÄÄ… inte Hansson och Roos en gång till. Även om vi skulle göra jobbet bättre.19 december säger du. Ja Eldkvarn e ju Eldkvarn men ultraljud e ultraljud. Och det senare e inbokat exakt samma datum. Den tredje lilla Gidlunden e på väg. I maj ska han/hon se dagens ljus.Men tack ändå Sam. Passar erbjudandet vidare till avlånge Gidlund.Hälsa S.B.

  2. Ja du Sammy.Det var nog jag som köpte upp mig på kanske en aaaaaaning för mycket oasisprylar. Jacka, tröjor, keppor och annat krims. Tröjorna bärs nog av några små fattiglappar i afrika då dom skeppades till Röda Korset för ett tag sedan. Träningsjackan bär jag än i dag.Men att prata om hybris känns…eh…helt korrekt.Men länge leve bröderna G.Hipp hipp hurra för bröderna G.

Kommentera

