Hej där, jag tycker att vi ska dricka mer sprit i Sverige. Då menar jag inte mängden sprit. Den verkar vara mer än ok. På systemet så borde man få köpa små spritflaskor styckevis. Det finns överallt i hela världen men inte här. Varför? Om jag vill bjuda min flickvän och livskamrat, Sophie på en skön grogg innan fredagskycklingen så måste jag inhandla minst en kvarting spånk även om jag bara vill göra två stycken ynka blask.

Anitra, släpp Görans hörnflagga och kom in i matchen. Ge oss småflaskor borst per styck på bolaget så slipper vi supa så ini helvete hemmavid.

Vi hörs!

Peace

S

 

Kommentera

