RSS Flöde

Onsdag och jag har landat!

Hej där, jag har nu firat min födelsedag i dagarna tre. Grymt, jag är nu 37 år ung. Undrar hur jag ska fira när jag fyller 40? i Veckorna tre kanske?

Vi började med en skön födelsedagsupptakt. Berns var platsen. Middag intogs med goda viner och fantastisk mat. Konsert blev det sen Richard Hawley, bra musik tråkig konsert. Efter en mun med alkohol på East så rundade jag och älsklings Sophie av kvällen på Klubben med ytterligare en mun…..alkohol.

Dag två började med en líndrig smälla men den togs snabbt av daga med lite pizzalunch på Hut med Prinsess Sophie. Gott! För att vara helt säker att jag tagit smällan av daga så styrde jag kosan mot centralbadet för simning, bastu, bubbling och kontemplation. Sweeet!

Jag blev totalt grundlurad av Sophie när jag hämtade henne vid skolan. Hon hade sagt åt mig att vara på plats prick fyra och där var jag. Sophie var dock helt off och hon ville bara åka hem….jag nämnde bio och hon hookade, ville bara gå på lord Nelson och låna WC. När vi kom dit så visade det sig att världens bästa Sophie hade bokat in oss för en natt på nyss nämnda hotell. Döm om min förvåning? Jag blev helt blåst.

                                                         lorden själv,

Vi checkade in och handlade upp oss på snacks och vin. Senare på kvällen så skulle vi ut och äta. Efter en lååång promenad så fick vi oss lite pasta och vin. MMm! Jag och älsklingen somnade nära nära varandra.

När väl tisdagen som var den stora dagen inträffade så väcktes jag av Soph som hade tårta och en massa presenter.

            

 Som ni ser har jag en del av presenterna på bilden ovan! Hotellfrukost och kärlek stod sen på programmet. Efter frukost så försvann Soph till skolan och jag slumrade en stund. Fort var ordet och så var S tillbaka. Vi åt lunch hemma och jag slappade….Kvällen började med att vi drack bubbel på Monteliusberget, grymmaste utsikten! Vi sprang med bubblet i halsen till t-banan och han precis till Cosmonova för en titt på hur Dinosaurierna hade det när det begav sig. Via två drinkstop så hade Sophie ordnat bord på Back A Yard, en restaurang med Jamaicanskt tema. Maten var otroligt välsmakande och stället mysigt. Dessert tog vi på Lo Scudetto som låg i närheten.

JAg fick sköna presenter av Sophies mamma och pappa och lyfter stolt på hatten för det!

Sophie då? Jo, hon är så bäst och perfekt för mig att ingen kan förstå. Allt som vi gjort under dessa tre dagar ligger hon bakom. Allt allt allt, bästa fantasin när det gäller presenter  och härliga upptåg. Hjärtat slår extraslag när jag tänker på henne!

Älskar dig!

Nu måste jag sluta!

Tack för att ni läste…..

//S

Ett svar »

  1. Grattis du din livsnjutare. Hon verkar va en jäkel på att rodda ihop roliga upptåg din kära flickvän. Hälsa henne det. Själv ska jag rodda ihop lite gear för att sedan inta Marites lilla scen och sen trubadura skiten ur ÖFK och ÖDFF. Synd bara att inte the maker Making kommer.Peace brother!B.

    Svara

Kommentera

