RSS Flöde

Fredag igen, aldrig trodde jag att livet skulle rusa så fort förbi!

Hej där, sitter i Hägerstensåsen. Jag håller på att ladda. Två stängningspass pass på Berns kräver sin man. Ni som har vart där de senaste helgerna vet vad jag pratar om….

Zlatan, varför levererar du inte? Satt bara för din skull och drack jättestarköl och åt den torraste hamburgaren någonsin på en av Stockholms alla sportbarer. Trots att jag ställde upp med mitt så gjorde inte du ditt. Nästa match då ska jag sitta naken på fjället och dricka barkte och lyssna på kortvågsändning. Om det är så att att jag måste uppleva matcherna asket-style för att du ska lyckas så gör jag det. Allt för Zlatan.

Såg en bra film på Bio i går. Stardust, grymt skön saga.

Big John, den bäste av de bästa skrev på mn blogg i går att han vill att vi ska komma och spela på hans 40-års fest. Mat och Öl är ersättningen. Hoppas att han har skrivit till Kent också.

Hurra för Djurgården både i Ishockey och Fotboll!

På Söndag ska jag ta med min älskade Sophie, fjärilar i magen när jag tänker på henne. Vi ska kolla in Richard Hawley på Berns.

Til slut. Kom ihåg. ”Inget ställe är för litet – ingen publik är för stor. Treokomp spelar snart på ett ställe nära där du bor”

Peace

S

Kommentera

