Hej där, sitter i mitt vardagsrum och det är kallt i Stockholm i dag. Hösten är snart över och jag har blivit en hel vecka äldre sen sist jag skrev.

VAd kan man tycka om veckan som gick? Vi gjorde ett grymt jobb ihop med Östersunds vokalensemble på Gamla Teatern i ovan nämnda stad. Roligt!

Sen bar det i väg tillbaks til Stockholm där jag jobbat hårt. Sköna kvällar med Min ängel Sophie har varvats med en liten bjudkonsert med James Blunt……hm… samt jobb jobb jobb.

 Min Sophie!

But that is the story of my life cashen måsten in och ni som känner mig: I aim to please. Det är det som gjort att jag dröjt mig kvar i den här branschen så länge.

I morgon blir det födelsdagskalas, många härliga människor kommer hit till mig och Soph. Sen går vi ut i nöjesnatten och blir fulla för kärlekens skull. Plura kunde inte ha mer rätt….. Min bror som typ är den bästa i hela världen kommer hit på kalaset och sen ska vi på Söndag Zappa…klura på den ni mina vänner.

I övrigt så anser jag att Zlatan ska ta över landet, det är bara han som kan det.

Trevlig helg då!

S

 

Kommentera

