RSS Flöde

dagens i-landsproblem

Postat den

Hej där, så var man uppe i gamla Östersund. Vi ska spela med Östersunds vokalensemble. På lördag minsann. Det ska bli såå roligt. Pulle Wallin ska vara med, det är på tiden att få höra lite great balls of fire!

I morse när jag skulle flyga upp så döm om min förvåning att flygbussen var över tjugo minuter sen. Irritationen steg bland oss som stod och väntade tänk om vi skulle missa våra plan? Fan, och inte någon att skälla på. Busschaufförn tänkte jag ge mig på en stund men det tog någon kärring hand om…..Nu till min problemställning:

Jag vill skälla på någon när sådant inträffar men vill inte vara nummer två? Hur går jag tillväga? Om alla fick skälla direkt så skulle så mycken inbunden ilska försvinna att mycket annat ont skulle försvinna….

Ber att få återkomma i ärendet!

För övrigt så anser jag att Zlatan ska ta över Sverige!

Peace

S

Ett svar »

  1. Du får se till o bängla dej fram så du är först när du vill skälla..*L*..o välkommen till östersund:)

    Svara

Kommentera

