Hej där, Nu är det torsdag och pannkaksdag. Jag trivs i sällskap som är större än ballonger. Det var någon som sade det till mig. Skönt uttryck…

Ska jobba två dagar till. På lördag så är ordningen återställd i storstan. Hösten är här. Brunchen börjar igen. Stockholmare, har jag märkt delar upp året i två delar sommar och brunch.

Den 6 oktober så ska vi spela med Östersunds vokalensemble på Gamla teatern i nyss nämnda stad. Roligt ska det bli.

Min tjej Sophie har börjat i skolan och jag är så stolt över henne. Själv kommer jag aldrig att plugga igen. Det har jag själv sett till….jävla obeslutsamhet….Återkommer till det en annan gång.

Bernshösten verkar bli rolig. Än så länge har vi mycket folk som kommer och äter och trivs hos oss. Kom dit du också jag vill ha MER att göra. Skön personal är det också vi börjar bli härligt samspelta…Gillar er alla!

Tänkte bara skriva lite om gubbrock. Tycker uppriktigt synd om er som har lurats eller lurat er själva så til den milda grad att ni köpt svindyra biljetter till Bruce Springsteen…..Vakna upp och lukta på kaffet!

Gubbrock är den nya tidens snipp snapp snut…. Rolling stones, The Police….Hur roliga var dom på en skala?

Slut! Så var sagan Slut. Hur roligt är det att se på gubbar som stelt och surmulet står där på scenen och surmulet räknar pengar under x antal timmar så att dom sen kan skratta hela vägen tillbaka till Grand Hotels mjuka bolster via ett snabbt stopp på Bankomaten.

Jag älskar musiken som dessa Gubbar har gjort. Vore en stor lögnare annars. Men kan dom inte bara hålla sig hemma? Jag kan till och med lova att köpa ännu en samling av dessa trötta män bara ni stannar hemma i fortsättningen? Ok?

Gör som Cliff Richard. Köp er en space på TV-Shop.

Återkommer i ärendet!

Puss

S

 

2 reaktioner till “Hoppa över Springsteen!

  1. Hej Sammy!Här kommer en underbar utmaning från mig.Detta e reglerna (se nedan)Oklart?Kolla mitt senaste inlägg.Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Kommentera

