Hej där, det har nu gått över en vecka sen jag tappade min mobil. Jag tycker synd om alla som har försökt att nå mig…Jag tycker synd om mig själv som inte kan nå någon.

Man kanske ska sluta helt med mobil. Vill ni  något så kan ni ju alltid lägga en kommentar här eller poka mig på facebook.

Vi var på konsert min gode vän Kjell R Stedt och jag i går kväll. Det var en massive gubbrock overdose om man säger så.

Kjell R Stedt

Två utropstecken med The Police i går:

1 Stewart Copeland, han vevar på bra bakom trummorna än

2 Ljuset, som var sobert snyggt.

Allt annat SÖG!

 

Fem saker som Vår man i Stavhopparmadrassen Jeng tänker på när han river:

1. Snygg tjej där på läktaren….FAAAAAN!

2. Det blir Donken ikväll om jag klarar….FAAAN!

3. MMM, Snygg tjej där på läktaren….FAAN!

4. Hur var det där med Konvex och Konkav nu igen?…….FAAAAAN!

5.  Skön svanktatuering på den där häcklöperskan……FAAAAN!

Vi hörs!

Peace

S

 

En reaktion till “Fem saker som Vår man i Stavhopparmadrassen Jeng tänker på när han river!

Kommentera

