RSS Flöde

fem böcker man borde ha läst!

Hej där, jag ska på konsert i kväll. Ska kolla in the Police. Jaja jag vet det är gubbrock…men det var det inte 1983 just fyllda 13 år så fick man synchronicity i sin hand och lyssnade om och om igen.

Sen slutade dom att spela i hop. Jag var ung och dum på den tiden, nu är jag bara…..ung…. och fortsatte att lyssna på Stings lättsmälta jazzpop….blev impad av musikanterna osv. Som sagt väldigt  ung, dum och naiv.

Nu över till fem stycken böcker man borde ha läst

1 Den siste Bruce Williis av James Demimoore Cooper

2 Bibeln av Damon Lucifer

3 Fiskstim av Björn Ranelid

4 Den sista jeansjackan av James Denimoore Cooper

5 Den sista Hårdrockaren av James Lemmymoore Cooper

Hej då

S

 

 

»

  1. Dom var bra, inget snack om det. Ett band med Sting. Kram

    Svara
  2. Tjena bro! Svårt att få tag på dig, kan du ringa? Jag provar igen på mobilen.

    Svara
  3. Hallo!!! Hur var det att gå på konsert utan mig??? måste nog flytta till storstan så jag kan följa dig min vän på alla härliga konserter… Du kan väl höra av dig här ringer man men inge svar…

    Svara

Kommentera

