RSS Flöde

Saker man inte vill vakna upp bredvid!

Hej där, jag var på konsert i går. Chris Cornell mannen som gav rivjärnet en röst. Det var mycket bra, mycket Audioslave och Soundgarden lite solotjaffs. Han vet vad vi vill ha den gode Chris. Tänk om alla artister som har sina bästa år bakom sig kunde göra likadant och hoppa över sina soloprojekt och andra mellanperioder. Tänk  Mick Jagger, han ska släppa en samling över sina största solohits!

HAHAHAHAHAHA jag kan inte sluta skratta! Hjälp, den första samlingsskivan utan en enda låt. Som att sälja skinka på Arvikafestivalen eller så.

Jag skulle helt apropå ingenting särskilt vilja lista fem saker man inte skulle vilja vakna upp bredvid:

1. Sam Shepards mustascher

2. Tånaglar

3. Bajs

4. Spisen (påslagen)

5. Dr. Mengele

Det var allt just nu.

Peace

S

 

»

  1. Kristina LugnGudrun SchymanPeter Siepen

    Svara
  2. Spelade Chris waco jackos ”Billie Jean”?Annars e väl just wacko jacko en sak man inte heller skulle vilja vakna upp bredvid.Eller ”nitmannen” här från stan. Huva.Eller Björn Ranelids läppar.Det vore obehagligt tycker jag.Jag återkommer.B.

    Svara

Kommentera

