Hej där, jag tappade min mobil på bussen….Det suger så inihelvete. Man känner sig som en blandning av alkis, pansjis och mongis. Det är väl bara dom som tappar personliga saker. Nycklar mobiler plånböcker datorer mp3spelare faaaaan! Jag är en av de tre kategorierna nu. Ni får välja.

Annars är det bra. Var i Ösd i helgen och spelade på ett bröllop trevligt. Vi var klara vid midnatt, det betyder 120 minutes of QTD (Quality Drinking Time). Det enda som får mig tillbaka till Ösd med så jämna mellanrum är förutom Cashen mina goda vänner som jag har däruppe. Ingen nämnd-ingen glömd men jag älskar er alla. Sid the kid slaskade grogg som han aldrig gjort något annat. Själv nöjde jag mig med lite Rose och loka.

Nu ska jag utmana Sthlmstrafiken. Blåa cykeln och jag, vi är goda vänner och nu ska vi ut å blåsa!

Vi hörs!

Peace

S

 

En reaktion till “Helvete!

Kommentera

