Hej där, sitter i min varma tvåa i Stockholm. Det är så när den ligger i solläge och det är högtryck. Ville bara säga att snart kommer ett livstecken från Östersunds popstoltheter The Froms. Låten heter Into the Night och var bland det sista som gruppen spelade in innan den långa, långa semestern inföll. Kolla in www.myspace.com/thefroms

Snart ska jag och kärleken i mitt liv ner til Hultan. Det ska bli kul att rocka loss i dagarna tre. Skön musik ska sköljas ner med sprit och bubbel. En och annan öl kanske också. Träffa lite kollegor backstage och utbyta erfarenheter står också på agendan.

Sen måste jag tillägga att den härliga hunken Nadal är en grym jävel på grus. Hoppas han kommer till Båstad. Jag gör det inte.

Hörs då!

S

 

 

Kommentera

