RSS Flöde

Hemma igen!

Postat den

Hej där, jag har varit i Paris med min Pappa å kollat på tennis. Det ska jag blogga om senare. Nu ska jag blogga om världens bästa tjej. Hon heter Sophie å hon är min. När jag kom hem i kväll bara för att åka vidare till Östersund i morgon bitti så har hon gjor världens godaste mackor som jag och pappsen ska muncha på tåget i morgon. Är inte det världsklass? 

      +    =      

 

Älskar henne!

Hej då

S

 

Ett svar »

  1. Allt väl Sammy? Hon gör mycket för dig kära Sophie. Då ställer jag mig frågan.Vad gör du för henne?Sov gott mina vänner.B.

    Svara

Kommentera

