RSS Flöde

helg igen!

Postat den

Hej där, Berns, det är onsdagkväll. Lugnet före stormen. Om en timme springer vi alla som små skållade ollon. Solen skiner på alla härliga Stockholmare. 8 augusti spelar Moneybrother, Säkert! och Salem på Skansen. Undrar om min vän Big John vill komma hit då och rocka med mig? Det skulle vara roligt.

Sophie my love and joy är förkyld. Hon jobbar som en dåre. Men hon är min. Sophie hade namnsdag i går. Shame on you som missade att gratulera henne.

I helgen bär det av till Åre. Ska spela på en fest. Robert kommer nu måste sluta!

Pax

S

 

Ett svar »

  1. Jag kommer gärna den 8 aug och rockar med dig på skansen.. Hade ju så trevligt föra året när vi drack små jäger och stora öl tillsammans.Sen skulle jag vilja gå ut på krogen med dig och sofie och kanske dansa disco… vad säger du???

    Svara

Kommentera

