Hej där, måndagmorgon. Jag sitter och lyssnar på morgontv. När dom skrapar triss byter jag kanal. Blir alltid så sur när någon annan jävel än jag vinner fetaste bunten med slantar. Leif Mannerström har en fin hund. När Leffe rattar middagstipset på fyran då blir det husmanskost och fett!. Leffe pissar grädde på allt vad GI och alla andra metoder heter. Skönt!

The Ark vann inte, det gick jättedåligt. Sverige förlorade i semin, hockey. Allt dettta brydde mig inte så mycket. Jag hade nämligen äran att ha tre härliga tjejer på middag. Sophie och jag var ett mycket bra värdpar om jag får säga det själv. Lagom till Schlagern tittade Stigan in och hjälpte till att heja fram the Ark. Om den dära hypnosbrädan hade snurrat åt andra hållet så hade nog Ola och grabbarna vunnit.

Jag och min prinsessa Sophie chillade hela söndagen. Ingen kan chilla som vi kan.

Nu ska jag jobba på gamla anrika Berns.

See you

Pax!

Samuel

 

Kommentera

