Hej där, jag är trött efter att ha jobbat natt två kvällar på gamla anrika Berns. Den gamla damen har vaknat till liv och folk trängs som dom gjorde förr. Roligt men jobbigt.

Jag drömde om Jarvis i natt eller i morse eller hur det nu blir?! Hans låt I will kill again är så skön. Kan Jarvis göra folk till seriemördare? Vet inte men hans text får det att låta….inte så dumt. By the way så gjorde Jarvis en grym spelning på Berns tidigare i år. Jag såg lilla popbarnet Mika härom lördagen också. Han hade sin skit ihop om man säger så.

På tisdag blir det Scissor sisters. Martin kommer och älskade Sophie ska med. Hurra, det ska bli som ett litet födelsedagskalas. Det ska ätas god mat, drickas rosé och skakas rumpa.

En  blogg att räkna med är Björn Gidlunds nya. En av mina allra bästa vänner alla kategorier. Tro mig, morgonkaffet smakar bättre med Björns sköna betraktelser av företeelsen som kallas livet.

På onsdag ska jag upp tilll Östersund. Vi ska repa inför Treokomps Bo Kaspers kvällar i puben på Storsjöteatern. Vi kommer och alla är välkomna!

Nu ska jag steka skinnet i Tanto.

Vi hörs!

//S

 

Kommentera

