Jag och min älskade Sophie barhoppade igår, rejält. Vi började med lite drinkydrinky på gamla anrika Berns sen kvistade vi iväg till Hemma hos för lite gratis snacks och bira. Mätta i magen så landade vi via ett sunkhak på Vasagatan på Nordic Light Hotel för mer flytande intag. Nu började vi känna den äkta känslan av lycka som bara alkohol kan frambringa. Två härliga old-fashioned på Anglais gjorde inte saken sämre.

Klockan var sisådär halv elva när det började att kurra i magen. Next stop Sturehof! Bröderna Schulman dinerade med Carolina Gynning vid ett bord, vid ett annat satt Victoria Silvstedt och firade födelsedag. Själv avnjöt jag en helt bra fiskgryta, älskade åt räksallad. Allt sköljdes ner med bubbel och Chablis. Hurra! Efter god mat så vill man ha goda drinkar så är det alltid! Goda drinkar avnjöts på Obaren, Berns och Berns nattklubb detaljer besparar jag er , kära slöläsare. Kanske mest för att jag själv inte kommer ihåg dom så noga. Huvudet var rejält marinerat när taxin rullade in i Hägerstensåsen……

Puss på er!

2 reaktioner till “Sam och Sophie skakade rumpa i går!

  1. Sammy! Jag blir lite besviken på dig när du har med Big John på din lista, tillsammans med Sid och Martin… men inte mig. Vad e de för fasoner? Jag, den härlige ak.gura spelande glade killen. Nä du Sam, gör om, gör rätt. För övrigt så är jag den ende som lägger kommentarer på din blogg. Borde vara värt en listplacering tycker jag. Du har kommit igång bra med bloggandet. De e du, virtanen och Plura. Ni tre e ”the shit” Undra om jag skulle börja blogga? Jag tror jag skulle bli en bra bloggare. Skriva om mitt liv fyllt av sprit och barrundor och brudar. Ha de gott mannen.Bear the gear

  2. Sammy!!! Nu har jag tagit efter dig, plura och alla andra bloggare. Jag har startat en egen blogg. Jag e ju nybörjare ännu men det verkar kul. Kolla in på den om du vill… Den heter VIT BLOGG, lite som pluras SVART BLOGG… fast tvärtomHöres.Björn

Kommentera

