Hurra! Så här länge har jag aldrig levt förut! Ge dig själv en present varje dag, le i spegeln varje morgon, älska dig själv, snyt dig eller ställ dig i kön. En dag närmare ättestupan ett år närmare slutet.

Äsch, nog med dysterkvistandet. Jag har fyllt år, hurra för lilla mig och jag kunde inte ha gjort det på bättre sätt. Sophie, min älskade Sophie hade satt ihop en sån härlig dag. Sångstump, tårta och present på sängkanten med min käre bror som extra grädde på moset startade dagen. På med lite kläder och iväg till Clarion för hotellfrukost som var supergod. Fulla av härlig energi stegade vi sedan vidare till Eriksdalsbadet, äventyrsbad, bubbel och simtur blev det där. Ombytta och klara så blev det afterswim på Gondolen med skönt vin och supersällskap. Sophie hade sedan styrt upp ett hejdundrande rackarns trevligt rum på Lady Hamilton där vi efter skönt vinande pustade ut med lite portvin och mörk choklad. Med förnyade krafter så äntrade vi den röda linjen med slutstation Hägerstensåsen och Sophie släppte loss alla kulinariska kunskaper i köket. Inte långt efter så stod skön pepparstek och gott rött framme på middagsbordet. Mmm! Som om detta inte skulle vara nog så hade Sophie sedan styrt upp relaxavdelningen på Lady Hamilton. Där hade vi en totalt underbar kväll….

Jag önskar att alla hade en sådan underbar soulmate som Sophie!

I love You!

  

Kommentera

